Heeft uw bestelling vertraging opgelopen?

Het zijn onvoorspelbare tijden en helaas zijn vertragingen niet te voorkomen. We doen er echter samen met onze vervoerders en fabrikanten alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Wat kunt u zelf doen? Een aantal tips.

Wees geduldig. U wordt niet overgeslagen.
We weten dat het lastig is. U wilt immers snel weer door met uw klus. We trekken alles uit de kast om uw bestelling te leveren en u kunt erop vertrouwen dat wij alle bestellingen in behandeling hebben. Helaas kunnen wij echter niet beloven dat alle bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Wij vragen om begrip en geduld.

Zorg dat u thuis bent.
De meeste transporteurs ondernemen meerdere pogingen om uw bestelling af te leveren. Wanneer u niet thuis bent of het pakket niet kan worden afgeleverd wordt uw bestelling naar een afhaalpunt gebracht, of komt het terug naar ons. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Onze tip: probeer dit te voorkomen! Anders duurt het alleen maar langer met nog meer frustraties tot gevolg. Zorg er dus voor dat op het afleveradres iemand aanwezig is die uw bestelling in ontvangst kan nemen op de dag dat de transporteur langs komt.

Houdt uw mail in de gaten voor het automatisch verzendbericht.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat krijgt u hierover automatisch bericht met alle gegevens om uw bestelling eenvoudig te volgen via de transporteur. Zo weet u ook wanneer uw bestelling precies bezorgd wordt. Zolang u geen verzendbericht heeft ontvangen is uw bestelling niet verstuurt. Tip: heeft u ook in uw ongewenste mail of spam gekeken?

Check de verwachte levertijd bij uw artikel op de site.
Is deze aangepast nadat u besteld heeft? Dan is er een vertraging geweest en geldt de nieuwe levertijd. Geen paniek, we doen er alles aan om toch zo snel mogelijk te leveren! Uw bestelling blijft in behandeling.

Een vraag over uw bestelling?
Uiteraard willen we u zo snel mogelijk helpen. Zorg er daarom altijd voor dat u uw bestelnummer aan ons doorgeeft, zodat we u sneller kunnen helpen. Probeer uw vraag zo duidelijk mogelijk te stellen, zodat we sneller tot de kern komen. U kunt daarvoor het beste gebruik maken van ons contactformulier op de site, dan wordt u het snelst geholpen.

Overbelaste telefoonlijn.
Om u sneller te helpen kunt u het beste gebruik maken van ons > contactformulier


Onze welgemeende excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld!

Senco