Verkoop, acties en account

Verkoop_acties_en_account_Senco.png
Verkoop, acties en account
Ik kan niet meer inloggen, wat nu?

Bent u uw wachtwoord vergeten?

Dan kunt u deze eenvoudig opnieuw instellen via > Wachtwoord vergeten?

Bent u het e-mailadres vergeten waarmee u inlogt?

U kunt uw inloggegevens terugvinden in de mail die u ontvangen heeft bij het aanmaken van uw account. Hierin vindt u ook het email-adres waarmee u kunt inloggen. Het kan gebeuren dat deze mail in uw spam/ongewenste mail folder terecht gekomen is.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Weet u zeker dat u een account bij ons heeft aangemaakt? Als uw e-mailadres en uw wachtwoord niet bekend zijn en u krijgt ook geen automatische mail als u een nieuw wachtwoord wilt instellen is de kans groot dat u nog geen account heeft aangemaakt. 

Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.