Verzenden en afhalen

Verzenden

Bestellingen van Senco Online worden verzonden met verschillende premium vervoerders. Vervoerders zijn afhankelijk van het pakket, het gewicht van het pakket, of het land van bestemming.
Wanneer uw bestelling in ons magazijn is afgehandeld ontvangt u van ons automatisch een email met een bevestiging en overzicht van de levering die door ons verstuurd is.
Er wordt door ons geen papieren pakbon met de bestelling meegestuurd, raadpleeg de verzendbevestiging voor een overzicht wat er geleverd is van uw bestelling.

U kunt uw bestelling ook zelf volgen door in te loggen met uw Senco Online klantaccount. > Log in
Heeft u nog geen Senco Online klantaccount? >klantaccount aanmaken

Let op: Het is helaas (nog) niet mogelijk om bestellingen achteraf aan uw klantaccount te koppelen.


Zelf afhalen bij een DHL/DPD Afhaalpunt

Haal uw bestelling gemakkelijk op bij een DHL/DPD Afhaalpunt. Dankzij onze samenwerking met DHL en DPD garanderen we betrouwbare bezorging naar een locatie van uw keuze. Met een uitgebreid netwerk van afhaallocaties verspreid over het land, kunt u uw pakket ophalen wanneer het u uitkomt, met ruime openingstijden die aansluiten op uw schema. Kies tijdens het afrekenen voor de Pickup Point-optie, selecteer uw gewenste afhaalpunt, en uw bestelling wordt daar bezorgd. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u uw pakket ophaalt. Houd er rekening mee dat de bewaartermijn van het pakket bij het afhaalpunt kan variëren, afhankelijk van het land waarin u zich bevindt.

Hoe werkt het?

  1. Vul uw adres en postcode in op de afrekenpagina.
  2. Kies "Levering aan een afhaalpunt" onder VERZENDMETHODES.
  3. Klik op "Afhaalpunten".
  4. Selecteer uw afhaalpunt uit de beschikbare opties in uw buurt.
  5. Bevestig uw keuze door te klikken op "Bevestig Ophaallocatie".
 

Uw bestelling wordt vervolgens naar het door u gekozen afhaalpunt verzonden.

Belangrijk om te weten:

Niet alle producten komen in aanmerking voor levering aan een afhaalpunt vanwege de afmetingen. De zending moet voldoen aan de volgende criteria:

  • Het pakket weegt maximaal 20 kg.
  • De langste zijde van het pakket is maximaal 100 cm.
  • De omtrek van het pakket is kleiner dan 250 cm, wat wordt berekend als L + 2x B + 2x H.
 

Let op: Levering aan afhaalpunten is niet beschikbaar in de volgende landen: Noorwegen (NO), Zwitserland (CH), Servië (RS), IJsland (IS), Liechtenstein (LI), en Monaco (MC).


Verzendkosten in BENELUX

•Bestellingen van €100,- (incl. btw) of hoger worden gratis verzonden
•Bij bestellingen van minder dan €100,- (incl. btw) bedragen de verzendkosten €5.99,-

*Eventuele verzendkosten worden bij het afrekenen afzonderlijk weergegeven.

Let op: Voor artikelen met uitzonderlijk gewicht, formaat of waarbij extra handling voor nodig is (bijv. grasmaaiers, tafelzagen, onderstellen, compressors e.d.) worden verzendkosten berekend.


Verzendkosten buiten BENELUX, binnen EU

De verzendkosten voor zendingen binnen Europa worden automatisch berekend wanneer uw adresgegevens volledig zijn ingevuld.
Bij bestellingen met een grote omvang/ gewicht die buiten BENELUX of Duitsland verzonden dienen te worden sturen wij individueel een email met bijhorende informatie en verzendkosten.

Let op: Deze bestellingen worden in één geheel door ons verzonden. Verzendkosten kunnen hierdoor afwijken voor de betreffende bestemming; deze zullen opgevraagd worden bij de vervoerder. Voor artikelen met uitzonderlijk gewicht, formaat of waarbij extra handling voor nodig is (bijv. grasmaaiers, tafelzagen, onderstellen, compressors e.d.) worden verzendkosten berekend.


Verzendkosten buiten EU

Verzendkosten buiten de EU worden berekend op aanvraag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. > Contact opnemen


Verzendadres wijzigen

Helaas kunnen wij geen wijzigingen aanbrengen aan geplaatste bestellingen. Hiervoor dient de bestelling geannuleerd & opnieuw geplaatst te worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

>Contact opnemen

>Meer informatie over bestellingen

Let op: 
Neem contact op met de betreffende vervoerder als uw bestelling al is verstuurd


Deelleveringen

Bij bestellingen van meerdere artikelen waarbij deze artikelen verschillende levertijden hebben kunnen er deelleveringen ontstaan. Het is niet mogelijk een hierin een voorkeur aan te geven.
We doen doorgaans ons best het bestel -en verzendproces te optimaliseren om deelleveringen te minimaliseren. > Meer informatie

Let op: wanneer u een SET besteld waarbij een deel van de set een langere levertijd heeft, wordt het voorradige deel van de set alvast naar u verzonden. Het is niet mogelijk hierin een voorkeur aan te geven.


Niet thuis op het aangegeven aflevermoment?

In de meeste gevallen worden er 2 tot 3 afleverpogingen gedaan (afhankelijk van de vervoerder). Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren, lukt dit niet dan wordt het pakket afgegeven bij een pick-up point.

Let op: Elke vervoerder heeft andere afspraken/ procedures. Lees de (door de vervoerder) gestuurde informatie goed voor specifieke informatie m.b.t. de zending. 
*Senco Online verleent nooit neerzet-toestemming aan welke vervoerder dan ook, dit is een optie die u zelf kunt kiezen bij onze vervoerders.


Bestelling afhalen

U heeft als klant de keuze om bij het afronden van uw bestelling 'afhalen in Beek' als verzendmethode te kiezen. Wij nemen telefonisch of via mail contact met u op wanneer uw bestelling voor u klaar staat.
Houdt u bij deze optie rekening met extra levertijd.

Showroom/ afhaallocatie:
Dirks Machines Beek
Prins Mauritslaan 120-124
6190 AB Beek (Limburg) 

Let op: Deze optie is i.v.m. intracommunautaire enkel mogelijk voor Nederlandse en Belgische klanten


> veelgestelde vragen verzenden en afhalen
> algemene voorwaarden