Levertijden
Levertijden bij Senco Online
De verwachte levertijden staan bij elk artikel afzonderlijk vermeld. Bij niet voorradige artikelen die aan ons geleverd worden zijn wij afhankelijk van de informatie die aan ons wordt verstrekt door de betreffende leverancier/fabrikant. Deze levertijden worden automatisch aangepast o.b.v. levertijd-informatie die wij krijgen vanuit de leverancier/fabrikant, deze kunnen afwijken.
Na ontvangst in ons magazijn zal het artikel naar u worden verzonden.
Langere levertijd bij bepaalde betalingen
Bestellingen worden pas in behandeling genomen wanneer de betaling is ontvangen, houdt dus rekening met een langere levertijd wanneer u gebruik maakt van:
> Vooruitbetaling per bank.
> Meer informatie
Informatie over levertijden & bestellingen
Let bij het plaatsen van een bestelling altijd op de aangegeven levertijd. U ontvangt van ons automatisch een mail wanneer uw bestelling in behandeling is genomen in ons magazijn. Wanneer er updates zijn m.b.t. uw bestelling, of wanneer uw bestelling wordt overgedragen aan een van onze vervoerders ontvangt u van ons automatisch bericht.
U kunt uw bestelling altijd volgen met uw Senco Online klantaccount. Hiervoor dient u wel de bestelling geplaatst te hebben mét het klantaccount. > nu inloggen
Wanneer uw bestelling is geplaatst zonder klantaccount is dit niet mogelijk. Het achteraf koppelen van een bestelling aan een klantaccount is niet mogelijk.
Deelleveringen
Bij bestellingen van meerdere artikelen waarbij deze artikelen verschillende levertijden hebben kunnen er deelleveringen ontstaan. Het is niet mogelijk een hierin een voorkeur aan te geven.
We doen doorgaans ons best het bestel -en verzendproces te optimaliseren om deelleveringen te minimaliseren.
Let op: wanneer u een SET besteld waarbij een deel van de set een langere levertijd heeft, wordt het voorradige deel van de set alvast naar u verzonden. Het is niet mogelijk hierin een voorkeur aan te geven.
Senco Online Klantaccount
Wij bieden u de mogelijkheid een Senco Online klantaccount aan te maken. > klantaccount aanmaken
Met uw klantaccount kunt u zelf informatie opvragen van de door u geplaatste bestelling(en). > nu inloggen
Dit zijn de voordelen voor het aanmaken van een Senco Online klantaccount:
- Met het account geplaatste bestellingen terugzien (bestellingen van de afgelopen 12 maanden terug te zien)
- Met het account geplaatste bestellingen makkelijk opnieuw plaatsen
- Het betalingsproces sneller doorlopen
- Meerdere verzendadressen opslaan
- De status van een met het account geplaatste bestelling inzien en volgen
Let op: het is op dit moment (nog) niet mogelijk om bestellingen achteraf aan uw klantaccount te koppelen.
Levertijden voor buitenlandse leveringen
Bestellingen die verzonden dienen te worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande indicatieve levertijden. De daadwerkelijke levertijden van een bestelling is afhankelijk van de grootte/ het gewicht van een bestelling, de afzonderlijke levertijden die bij ieder artikel vermeld staan en de transporteur waarmee de bestelling wordt verzonden. Omdat we zoveel mogelijk in één zending willen versturen kan de levertijd afwijken.
Land | Bezorgtijd |
Duitsland - Luxemburg | Priority: 2 tot 3 werkdagen |
Overige EU - Noorwegen, Zwitserland | Priority: 3 tot 6 werkdagen |
Overige Europese landen | Priority: 7 tot 9 werkdagen |
Overige landen | Priority: 2 weken |