Bestellingen, wijzigen, annuleren

Bestellingen_wijzigen_annuleren_Senco.png
Bestellingen, wijzigen, annuleren
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat krijgt u hier automatisch bericht van met alle gegevens om uw bestelling eenvoudig te volgen via de vervoerder. Zo weet u ook precies wanneer uw bestelling bezorgd wordt. Houdt u altijd de levertijd in de gaten die vermeld staat bij elk artikel op de site.


Ik heb nog geen bericht van verzending gekregen, wat nu?

Zolang een bestelling niet verzonden is, krijgt u ook geen bericht. Heeft u artikelen besteld die niet op voorraad zijn, dan zal het ook langer duren voordat deze verzonden worden en u hier bericht van krijgt. Houdt u daarom altijd de levertijd in de gaten die vermeld staat bij elk artikel op de site. Wij vragen u om geduldig te wachten tot de levertijd verstreken is. U krijgt automatisch bericht van verzending wanneer uw bestelling (deels) verzonden is.

Tip: heeft u ook in uw spam/ongewenste mail folder gekeken? Het komt wel eens voor dat bestelbevestigingen in de verkeerde map terecht komen.


Heeft u de verwachte levertijd gezien?

De verwachte levertijden staan bij elk artikel vermeld. U kunt dus eenvoudig controleren of deze al verstreken is. Wanneer deze nog niet verstreken is vragen we u vriendelijk nog even geduld te hebben. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat krijgt u hierover automatisch bericht met alle gegevens om uw bestelling eenvoudig te volgen via de vervoerder.

Is de verwachte levertijd verstreken?

We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk af te handelen. Helaas zijn vertragingen soms onvermijdelijk. De verwachte levertijden staan bij elk artikel vermeld. U kunt dus eenvoudig controleren of deze al verstreken is.


Heeft u artikelen besteld met verschillende levertijden?

Dan wordt uw bestelling waarschijnlijk in delen geleverd. U krijgt automatisch bericht wanneer artikelen uit uw bestelling verstuurd worden. Het kan dus gebeuren dat de bezorger meerdere keren langs komt. Zorg er altijd voor dat u of iemand anders aanwezig is om uw pakket aan te nemen.

Tip: in de verzendmail met bijhorende track & trace gegevens staat precies wat geleverd wordt. Heeft u meer besteld dan vermeld in deze verzendmail? Dan zal het overige deel met een nieuwe zending verstuurd worden.


Levertijden bij Toolnation

De verwachte levertijden staan bij elk artikel afzonderlijk vermeld. Bij niet voorradige artikelen die aan ons geleverd worden zijn wij afhankelijk van de informatie die aan ons wordt verstrekt door de betreffende leverancier/ fabrikant. Deze levertijden worden automatisch aangepast o.b.v. levertijd-informatie die wij krijgen vanuit de leverancier/fabrikant, deze kunnen afwijken.

o 
Op voorraad, levertijd: 1 tot 2 werkdagen (Artikel is voorradig en kan uit een van onze magazijnen geleverd worden) 
o Verwachte levertijd 1 tot 3 werkdagen (Artikel is niet voorradig, maar door leverancier binnen 24u leverbaar)
o Verwachte levertijd 2 tot 5 werkdagen (Artikel is niet voorradig en is nabesteld bij de leverancier)
o Levertijd verwacht vanaf ... (Artikel niet voorradig, de leverancier verwacht de levering in ... te kunnen voldoen
o Levertijd: op aanvraag (Neem contact op via het contactformulier voor de actuele levertijd)
o Artikel is niet meer leverbaar (Artikel is niet meer beschikbaar bij leverancier)


Klantaccount

U kunt de status van uw bestelling ook controleren in uw klantaccount > Nu inloggen

Heeft u nog geen Toolnation klantaccount? Deze kunt u eenvoudig zelf aanmaken  > Klantaccount aanmaken

Let op: het is helaas (nog) niet mogelijk om een bestelling achteraf aan uw klantaccount te koppelen.


> Algemene voorwaarden

Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.